Marketing manager


Als Marketing Manager ben je eindverantwoordelijk voor alle marketingresultaten. Je stuurt het marketingteam aan (inclusief freelancers voor Meta, SEO, e-mail en Google Ads) en neemt volledige verantwoordelijkheid voor de groei. Je komt met creatieve strategieën, regelt de juiste mensen, en zorgt dat alles goed staat om marketing naar een hoger niveau te tillen.


Wat ga je doen?

  1. Leiding en coördinatie van het marketingteam
    • Eerste aanspreekpunt en eindverantwoordelijk voor Meta Performance, SEO, e-mailmarketing en Google Ads freelancers.
    • Aansturen, begeleiden en beoordelen van externe freelancers en bureaus.
    • Zorgen voor duidelijke communicatie, heldere deadlines en hoge kwaliteit van werk.
    • Volledige verantwoordelijkheid voor het overzicht en de aansturing binnen de campagnekalender.
  2. Creatieve strategie en conceptontwikkeling
    • Proactief bedenken en uitwerken van campagnes, content en nieuwe ideeën zoals advertorial-concepten.
    • Kansen zien voor betere klantacquisitie en deze vertalen naar acties.
    • Blijven testen en optimaliseren van advertising angles en creatieve content.
  3. KPI’s en marketingresultaten
    • Monitoren, analyseren en rapporteren van alle marketingdata.
    • Sturen op ROI, CPA, conversieratio’s en andere performance metrics.
    • Snel kunnen schakelen bij dips in performance met nieuwe strategieën of aanpassingen.
  4. Specialisten en copywriters vinden en aansturen
    • Actief op zoek naar top copywriters voor advertenties en andere content.
    • Eindverantwoordelijk voor de kwaliteit en effectiviteit van alles wat naar buiten gaat.


Resultaat-gedreven

De Marketing Manager zorgt voor:

  • Meetbare omzetgroei en verbetering van KPI’s (ROAS, CPA, conversies).
  • Een continue stroom aan nieuwe en werkende campagnes.
  • Een sterk marketingteam dat zelfstandig draait en resultaten blijft verbeteren.


Heb jij:

  • 3–5 jaar ervaring als Creative Strategist, Marketing Manager of vergelijkbare rol in e-commerce,
  • Ervaring met het aansturen van freelancers of bureaus (Meta, Google, SEO, e-mail),
  • Creatieve en strategische talenten, maar ben je ook analytisch en resultaatgericht,
  • Trackrecord van succesvolle campagnes en advertorials,
  • Goede communicatie skills en ervaring in het vinden, beoordelen en aansturen van externe partijen,
  • Ervaring met tools als Meta Ads Manager, Google Ads, Klaviyo en platformen zoals Triple Whale (must-have),
  • Ondernemende, zelfstandige houding en ben je altijd op zoek naar nieuwe groeikansen,

Stuur dan een mailtje naar jobs@moovvmore.nl met je CV en motivatie, en wie weet word jij onze nieuwe marketing manager!