Meest gestelde vragen
Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over Moovv, onze producten, verzending en garantie. Staat je vraag er niet bij? Neem gerust contact op met onze klantenservice via support@moovvmore.nl.
🛠 Product & gebruik
Wat is het maximale gebruikersgewicht van de Moovv loopbanden?
Wat is het maximale gebruikersgewicht van de Moovv loopbanden?
Al onze modellen zijn getest tot 120 kg belastbaarheid, dankzij het stevige carbonstalen frame.
Hoe luid is de motor van de loopband?
Hoe luid is de motor van de loopband?
De motor produceert maximaal 50 dB – vergelijkbaar met een zacht gesprek. Ideaal voor gebruik in appartementen.
Kan ik de loopband gebruiken voor hardlopen én wandelen?
Kan ik de loopband gebruiken voor hardlopen én wandelen?
Ja. De SmartStep Pro v2 en SmartStep Pro v2 Incline ondersteunen snelheden tot 12 km/u en zijn daarmee geschikt voor wandelen én hardlopen.
Heeft de loopband een hellingfunctie?
Heeft de loopband een hellingfunctie?
Alleen het model SmartStep Pro v2 Incline heeft een manueel instelbare helling tot 6% voor extra trainingsintensiteit.
Hoe groot is het loopoppervlak?
Hoe groot is het loopoppervlak?
102 × 42 cm – extra breed en comfortabel voor stabiel gebruik tijdens wandelen of rennen.
Is de loopband inklapbaar?
Is de loopband inklapbaar?
Ja. Alle modellen zijn compact en kunnen plat worden opgeborgen (hoogte slechts 13 cm). De Pro-modellen hebben een inklapbare handrail.
Welk onderhoud is nodig?
Welk onderhoud is nodig?
Wij adviseren om het loopvlak iedere 2–3 maanden te smeren met onze 100% siliconenolie (meegeleverd bij aankoop). Dit verlengt de levensduur en voorkomt slijtage.
🚚 Verzending & levering
Wat is de levertijd binnen Nederland en België?
Wat is de levertijd binnen Nederland en België?
Wij verzenden met DPD. De levertijd bedraagt doorgaans 1 tot 3 werkdagen.
Kan ik mijn levering volgen?
Kan ik mijn levering volgen?
Ja. Je ontvangt automatisch een track & trace-code zodra je bestelling is verzonden.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij levering?
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij levering?
Als je niet thuis bent, probeert DPD het pakket nogmaals aan te bieden. Lukt dit niet, dan wordt het pakket bezorgd bij een Pickup afhaalpunt in de buurt. Je ontvangt een melding per e-mail en/of kaartje met het adres en de ophaalinformatie. Je pakket blijft daar maximaal 7 dagen beschikbaar.
Leveren jullie ook naar België?
Leveren jullie ook naar België?
Ja, wij leveren naast Nederland ook in België. De levertijd bedraagt hier gemiddeld 1 tot 3 werkdagen.
💰 Bestellen & betalen
Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
Je kunt veilig betalen via:
– Klarna (nu betalen / 3 termijnen / achteraf)
– Creditcard (Visa, MasterCard, Amex)
– SEPA-overboeking
– PayPal
– iDEAL
– Google Pay
– Alma
Zijn de prijzen inclusief btw?
Zijn de prijzen inclusief btw?
Ja, alle getoonde prijzen zijn inclusief btw.
Kan ik een factuur ontvangen?
Kan ik een factuur ontvangen?
Ja. Wil je een factuur met btw-specificatie? Neem na je bestelling even contact op via support@moovvmore.nl. We sturen deze graag op aanvraag toe.
↩️ Retour & herroeping
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je hebt het recht om je aankoop binnen 30 dagen te herroepen. De retourtermijn begint op de dag na ontvangst van het product.
Hoe werkt retourneren?
Hoe werkt retourneren?
Meld je retour aan via ons retourportaal. Daarna heb je 14 dagen om het product terug te sturen.
Zijn er kosten verbonden aan retourneren?
Zijn er kosten verbonden aan retourneren?
Nee. Retourneren is gratis. Je kunt kiezen voor een retourlabel of gratis ophaalservice aan huis.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde product (of een bewijs van verzending).
🛡️ Garantie & service
Hoe lang geldt de garantie?
Hoe lang geldt de garantie?
Standaard krijg je 2 jaar garantie op alle loopbanden en accessoires.
Wat valt er onder de garantie?
Wat valt er onder de garantie?
Defecten als gevolg van materiaal- of productiefouten bij normaal gebruik. Bekijk ook onze garantievoorwaarden.
Kan ik extra garantie afsluiten?
Kan ik extra garantie afsluiten?
Ja. Tijdens aankoop of tot 30 dagen na je bestelling kun je de garantieperiode verlengen via de productpagina of je winkelwagen.
Wat moet ik doen bij een defect?
Wat moet ik doen bij een defect?
Neem contact op via support@moovvmore.nl met:
– Je naam
– Bestelnummer
– Beschrijving van het probleem
– Foto of video van het defect
– Aankoopbewijs